Talijanski AISCAT bio je domaćin 3. godišnje radionice o marketingu održane u veljači 2016. godine u Rimu. 

Tijekom radionice tvrtke za autoceste vodile su dinamične diskusije  razmjenjujući informacije o aktivnostima i inicijativama koje poduzimaju u odnosu prema korisnicima.  Inicijative  su usmjerene na znatan broj tema:  odmorišta, parkirališta, nova infrastruktura za naplatu cestarine, nove usluge mobilnosti, nove mobilne aplikacije te marketinške kampanje. 

Diskusija je pokazala snažnu usmjerenost operatera autocesta na nove ideje i inovacije koje  mogu pružiti bolju, učinkovitiju i udobniju mobilnost svojim korisnicima.

Radionica je bila podijeljena u dvije sjednice. 

Na 1. sjednici portugalska  tvrtka iz grupacije BRISA Automobili ljudima usmjerila je prezentaciju na koncept  učinkovite mobilnosti i potrebu aktivnijeg uključivanja korisnika.  Inicijativa ‘automobili ljudima’ odražava taj novi mentalitet nove integrirane usluge korisniku temeljene na inovativnim tehnologijama/uslugama.  Brendiranje tvrtke također je vrlo važno kako bi se korisnik identificirao s brendom te je BRISA uložila puno truda u postizanje tog cilja.

DARS je pokazao ulogu socijalnih mreža i zadovoljstvo korisnika: osim procjene zadovoljstva korisnika u vezi 32  faktora, vozačima su postavljena i dodatna pitanja koja su omogućila razumijevanje o tome koji aspekti korištenja autoceste su više ili manje važni/zadovoljavajući i kome, te određene  važne naznake za bolje predviđanje prihoda od naplate. Slovenija je tranzitna zemlja i prihodi od cestarine uvelike ovise o tome je li DARS ili nije dio međunarodnih ruta. 

Istraživanje je pokazalo da su radio i Internet najvažniji izvor informacija o stanju na cestama u Sloveniji. DARS-ove aktivnosti na društvenim medijima donose informacije o prometu i podižu svijest o pravilnom i sigurnom korištenju autocesta. Najzad, cilj DARS-a je poboljšanje reputacije tvrtke uspostavom izravnog i kontinuiranog dijaloga s korisnicima.

Nizozemska tvrtka  Westerscheldtunnel prikazala je kako je nedavno tvrtka izgradila drugi tunel kojim upravlja te je naglašeno da je nužno rebrandirati tvrtku kako bi se korisnici zbližili i povezali s novom infrastrukturom i uslugom.

Na 2. sjednici talijanska tvrtka Serenissima Trading predstavila je novi koncept odmorišta  Autoparco Brescia Est. Zahvaljujući svom strateškom položaju na rubu autoceste A4 odmorište više nije vezano uz zatvorenu mrežu autocesta te je uvelo razne usluge za vozače kamiona kao npr. 3LOCKS sigurni parking. Time je odmorište Autoparco Brescia Est postalo prvi i jedinstveni primjer pružanja ovakve usluge te jedan od najsigurnijih, najnaprednijih i najpotpunijih odmorišta u Europi. Odmorištem upravlja tvrtka Senissima Trading, dio holding grupacije autoceste A4. Tvrtka Serenissima Trading želi biti primjer i lider na talijanskom i europskom tržištu  prakirališta za kamione. 

Francusko udruženje  ASFA prikazalo je važnost obnove odmorišta i razvoj novih koncepata zadovoljavanja potreba korisnika. Osmišljene su nove mobilne aplikacije  s drugim ključnim partnerima mobilnosti - Bla Bla Car, ID Vroom, potiče se zajednička vožnja odobravanjem povoljnije cijene ENC-a.  

Portugalska BRISA je prezentirala potpuno novi model za vjerne korisnike s dodanim uslugama učinkovitosti, udobnosti i zabave na putovanju. Sve ove usluge su po posebnim cijenama/popustima koje se korisnicima nude za njihovu vjernost, a BRISA  zauzvrat nastoji stvoriti dodatne prihode. 

Tajnik ASECAP-a Dionelis zaključio je radionicu konkretnim prijedlozima da se osnuje Radna skupina za marketing koja će redovito razmjenjivati informacije, ideje i aktivnosti, te da se na ASECAP-ovom godišnjem kongresu uvede posebna sjednica o marketingu. 

Soba 2 Stola© 2004-2017 Hrvatska udruga koncesionara za autoceste s naplatom cestarine - HUKA
Sva prava zadržana.