Nakon što je u studenom 2013. u Lisabonu organizirana prva radionica na temu marketinga među članicama ASECAP-a, dobar odaziv i aktivno sudjelovanje članica, potaknulo je organizaciju druge radionice koja se održala u veljači ove godine u Parizu. Radionica je održana u sjedištu francuskog udruženja autocesta ASFA-e uz gotovo 30-tak sudionika iz 10 različitih zemalja.

HAC ENC Mobilna aplikacija

Domaćini i moderatori bili su gosp. Kallistratos Dionelis, glavni tajnik ASECAP-a i gđa. Malika Seddi, koji su kroz cijelu radionicu vodili i poticali sudionike na raspravu i razmjenu ideja i iskustva.

Teme prvog dijela radionice bile su novi pristupi u marketingu i korištenje aplikacija u cilju pružanja bolje usluge korisnicima. Prema iskustvima koje su predstavili portugalska Brisa, francuski Vinci-Autoroutes, nizozemski Westerscheldetunnel, slovenski DARS te KAPSCH, proizlazi zaključak da su nove tehnologije korisne zbog brze interakcije s korisnicima dok u pojedinim slučajevima, prekomjerna dostupnost informacija, izaziva suprotnu reakciju od očekivane. U svakom slučaju, koncesionari koji se bave naplatom cestarine, moraju kontinuirano raditi na poboljšanju i napretku svoje usluge.

Drugi dio radionice bio je posvećen odmorištima i njihovim sadržajima. Članice ASECAP-a iz Francuske, Španjolske i Italije, predstavile su svoja postignuća u pružanju bolje i kvalitetnije usluge na odmorištima duž njihovih mreže autocesta.

Obzirom na aktivno sudjelovanje svih sudionika i želji za razmjenom iskustva, 2. ASECAP-ova radionica o marketingu završila je s najavom za iduću radionicu koja će se dogodine održati u Rimu.

Soba 2 Stola© 2004-2021 Hrvatska udruga koncesionara za autoceste s naplatom cestarine - HUKA
Sva prava zadržana.